Afspraak maken
Wilt u een afspraak met ons maken? Hartstikke leuk!
We hebben van u dan wel wat gegevens nodig.
Voor u is het allereerst van belang dat u weet wat u en uw gasten willen eten.
Bent u daar nog niet uit? Kijk dan op *deze pagina <klik> * om te lezen wat onze Menu's bevatten, wat de menu's kosten, wat er nog meer mogelijk is, en nog veel meer informatie.
Bent u er al wél helemaal uit, met wat u wilt, wanneer en hoe laat?
Stuur ons dan een mail met de volgende noodzakelijke gegevens voor het maken van een afspraak:
- Gewenste afspraakdatum
- Gewenst tijdstip waarop u wilt dat u kunt beginnen met eten
- Aantal te verwachten volwassenen
- Aantal kinderen jonger dan 10
- Uw menu keuze(n)
- Tenaamstelling voor de factuur
- Volledig adres voor de factuur (straat, postcode, plaats)
- De contactpersoon
- Mobielnummer van de contactpersoon
EN:
- Wanneer het feest ergens anders is dan op het factuuradres, dan ook graag de volledige adresgegevens van de feestlocatie (straat, plaats).
Maar let op: Het aanleveren van bovenstaande gegevens is uiteraard geen garantie dat wij op de door u gewenste datum en tijd nog voldoende ruimte hebben.
Zodra wij de gegevens van u ontvangen, zullen wij onze agenda checken, en u laten weten of wij op het gewenste moment nog voldoende mogelijkheden hebben.
(Wanneer u hier wat meer zekerheid in wil kunt u ons uiteraard even bellen voor een agenda-check!)
MAAR LET OP: onze administratie en dus ook onze mailbox is niet dagelijks bezet. Een reactie op uw mail kan dus even duren.
Wanneer u vragen heeft, bel dan met Rafael 06 41 95 27 20
U heeft gemaild, wat leuk! Maar wat nu?
Nadat wij uw mail hebben ontvangen, checken we onze agenda om te zien of wij op de door u gewenste datum en tijd nog ruimte hebben. We hebben een redelijk wagenpark, dus de kans is redelijk groot dat wij aan uw gewenste afspraakdatum kunnen voldoen. (Uiteraard bestaan er 'zeer gewenste momenten' waarop veel boekingen plaatsvinden, wij gaan er van uit dat u daar begrip voor heeft).
Nadat wij uw bericht ontvangen hebben sturen wij u een eerste bevestiging.
(Mocht de datum/tijd al bezet zijn, dan laten we dat uiteraard ook weten, en gaan we in overleg om samen te zien of er andere passende mogelijkheden zijn).
Circa 1 week vóór dat afspraakdatum ontvangt u nog een e-mail met daarin alle gegevens over de afspraak zoals wij die op dat moment hebben genoteerd. U kunt dan nog eens de gegevens nakijken, en eventueel aanvullen, uitbreiden, corrigeren en zo voorts.
Wijzigingen kunt u tot en met 3 dagen vóór de afspraakdatum zonder kosten doorgeven.
Circa 2 dagen vóór de afspraakdatum ontvangt u van ons weer een e-mail, met daarin de factuur.
Met het verzenden van die mail is de afspraak definitief.
AVG/GDPR/Privacy disclaimer
De gegevens die wij van u vragen hebben wij nodig om u te kunnen factureren, en eventueel contact met u te maken. Die gegevens passen volledig in de geest van de AVG (privacy wetgeving). Uw gegevens worden NOOIT aan derden verstrekt, en zijn uitsluitend toegankelijk voor leden van ons team. Wel behouden wij het recht om hen die bij ons geregistreerd staan als klant mogelijk in de toekomst ooit te benaderen met aanbiedingen. Ook dit valt binnen de geest van de AVG. U heeft uiteraard te allen tijde het recht ons te verzoeken uw gegevens in te zien, te corrigeren en/of te verwijderen (indien en voor zover mogelijk en/of toegestaan door wettelijke (belasting)regels).