Belangrijke Informatie bij afspraken

Belangrijk om te weten

Heeft u, of wilt u een afspraak met Friet-Uurtje? Dan volgt hier van belang zijnde informatie!

Electriciteit:

Op locatie hebben wij een klein beetje elektriciteit nodig. Dit is uitsluitend voor de verlichting van de snackwagen, het verbruik is niet hoog, en zeker niet zwaar belastend. Wij nemen onze eigen verlengkabel mee (ruim 20 meter), maar vragen u wel om voor een 230V aansluitpunt te zorgen. 

Onze ovens werken overigens op gas, dus daarvoor is geen elektriciteit nodig.

 

Aanvangstijd

Bij reserveren kunt u aan ons het tijdstip opgeven waarop u wenst dat wij starten.

Wij doen ons best er voor te zorgen dat u op de afgesproken tijd kunt beginnen met snacken. Het kán echter gebeuren dat wij door omstandigheden iets later, óf juist iets eerder beginnen. Wij verzoeken u dus rekening te houden met een marge van circa 15 minuten.

Nogmaals, wij doen absoluut ons best om op de afgesproken tijd te kunnen starten, maar ook óns kan het gebeuren dat wij oponthoud (pech, file, weersomstandigheden etc), hebben.

 

Na afloop - de vuilniszak.

Na afloop kunnen wij in verband met onder meer hygiënevoorschriften het afval niet mee retour nemen, en vragen u dan ook onze vuilniszak van ons over te nemen. 

 

Tijdsduur

U huurt ons per uur.  In dat uur kunt u voor de overeengekomen prijs een uur lang onbeperkt (laten) snacken. 

Langer de tijd nodig? Bij Friet-Uurtje geen probleem, dan huurt u ons gewoon een (half) uur langer. 

 

Garantie 

Hoewel we onze uiterste best zullen doen om aan al uw wensen tegemoet te komen en uw feest op te leuken, kunnen wij bepaalde zaken nooit garanderen. 

Bijvoorbeeld  wélke snackwagen u krijgt. Al onze snackwagens zijn kleurrijk, vrolijk, en voorzien van kleuren en feestverlichting en zijn vrijwel identiek ingericht.  

Ook kunnen wij niet garant staan voor het 100% allergievrij blijven van onze producten, immers in een gezelschap als het uwe is er altijd kans op kruisbesmetting buiten onze schuld om.

En, ook niet onbelangrijk: Wij doen absoluut ons best om op de afgesproken tijd te kunnen starten, maar ook óns kan het gebeuren dat wij oponthoud (pech, file, het weer etc), hebben. 

 

Reiskosten

Voor ieder feest/evenement worden door ons reiskosten berekend. Wij rekenen vanaf ons adres tot aan het adres van uitvoering, en retour.

Wij rekenen € 0,90 per kilometer. 

 

Wijzigingen

Heeft u nog wijzigingen in de afspraak?  Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. U kunt wijzigingen doorgeven tot en met 3 dagen vóór de afgesproken datum. 

Bent u nét te laat met wijzigingen doorgeven? Verwacht u alsnog méér gasten? Dan is dat geen probleem, alleen heeft u dan al een factuur ontvangen die niet (meer) klopt.  Wij zullen dan zo snel mogelijk de factuur herstellen. 

Maar let op:   Wij werken met verse producten. Die kopen wij kort vóór de uitvoering in op basis van uw bestelling, vaak zelfs op de dag van uitvoering zelf.   

Wanneer u ná ontvangst van de factuur laat weten dat u minder mensen verwacht, kunnen wij niet tot restitutie overgaan. Immers, de ingekochte waren kunnen wij niet retourneren of ergens anders gebruiken. 

 

Factuur en betaling

Ongeveer 2 dagen vóór uw feest zenden wij u per e-mail een factuur. 

De factuur is meteen uw definitieve afspraakbevestiging, en bevat alle afgesproken gegevens.

(Adres, plaats, datum, tijdstip, gekozen producten, uiterste betaaldatum, etc).

U kunt zelf kiezen hoe u deze factuur betaalt: vooruitbetaling via de bank, of aan het eind van uw feest contant en gepast afrekenen met ons team. 

Factuur incorrect? 

Wanneer u van mening bent dat uw factuur niet 100% correct is, dan verzoeken wij u nadrukkelijk dit zo spoedig mogelijk te melden, bij voorkeur via e-mail, eventueel kan dit ook telefonisch. 

Ons uitvoerend personeel heeft geen enkel inzicht in hoe de factuur tot stand gekomen is, en zij kunnen ook geen beslissing nemen, zéker niet op een feestlocatie.  Wij rekenen op uw begrip hiervoor, en gaan er van uit dat u eventuele onduidelijkheden niet met ons personeel op locatie bespreekt. 

 

Annuleren en de kosten daarvan.

Annuleren van een feest is pijnlijk, u zult dat beslist niet zonder goede reden doen. 

Ook voor ons is het lastig, omdat wij onze producten zo vers mogelijk inkopen, doorgaans kort voor het moment van uitvoering.  Daarnaast is een annulering nadelig voor onze personeel- en wagenparkplanning, en hebben we mogelijk andere klanten moeten weigeren.  

Daarom brengen wij, wanneer u binnen 2 dagen vóór de dag van uw afspraak annuleert, kosten in rekening.  
Deze kosten kunnen oplopen tot 70 procent van uw bestelling, met een minimum van € 150,00.

 

Bent u een bedrijf? 

Dan hanteren wij een 30-dagen betaaltermijn, en verwachten uw betaling binnen die termijn middels een bankoverschrijving.   De factuur bevat gedetailleerde OB gegevens. 

 

Evenement/groot feest

Ook voor grotere feesten, jubilea, bedrijfsfeesten, evenementen, en zo voorts is Friet-Uurtje uw beste partner. 

Wij beschikken over een uitgebreid wagenpark, en zijn in staat honderden mensen, allemaal, en binnen een zeer vriendelijke termijn, van super verse patat en eerste klas snacks te voorzien.   

Bel voor informatie en prijzen:  06 41 95 27 20

 

Vragen

Heeft u na het lezen van bovenstaande nog vragen, opmerkingen of speciale wensen? 

Mogelijk staat uw vraag (en het antwoord) op déze pagina <klik>

Toch nog een vraag?  Neem gerust contact met ons op! 
Dat kan per email maar uiteraard ook telefonisch!

Bel ons!  06 41 95 27 20

 

Meteen een afspraak maken? 

U weet voldoende? 
U kent ons concept en onze producten al?
U wilt meteen een afspraak maken? 

Bel dan meteen om onze agenda te checken!


Met vriendelijke groet,

Friet-Uurtje

 

W:  friet-uurtje.nl

E:   info@friet-uurtje.nl

T:   06 41 95 27 20

nach oben