Veel gestelde vragen

Vraag/Antwoord pagina

Hier vindt u de meest gestelde vragen mét hun antwoord.

Maak eventueel gebruik van ons zoek-veld
(Op mobiel: Tik op het vergrootglas, rechts bovenin)


Staat uw vraag er niet tussen? Bel dan met Rafael: 06 41 95 27 20

 
SVP geen vragen via e-mail stellen!
De administratie (=mailbox) is spaarzaam bemand, en onze administratie beantwoord sowieso geen vragen over mogelijkheden, aparte snacks, tijdstippen en dergelijken. 
 

Vraag:

Ik heb net gemailed. Ligt mijn afspraak nu vast?

Antwoord:

Nee, zo simpel is het nu ook weer niet.

Nadat wij uw mail hebben ontvangen, checken we onze agenda om te zien of wij op de door u gewenste datum en tijd nog ruimte hebben.

We hebben een behoorlijk wagenpark, dus de kans is redelijk groot dat wij aan uw gewenste afspraakdatum kunnen voldoen. (Uiteraard bestaan er 'zeer gewenste momenten' waarop veel boekingen plaatsvinden, wij gaan er van uit dat u daar begrip voor heeft).

Kort nadat wij uw bericht ontvangen hebben sturen wij u een eerste bevestiging.
(Mocht de datum/tijd al bezet zijn, dan laten we dat uiteraard ook weten, en gaan we in overleg om samen te zien of er andere passende mogelijkheden zijn).

Circa 1 week vóór dat afspraakdatum ontvangt u nog een e-mail met daarin de gegevens over de afspraak zoals wij die op dat moment hebben genoteerd.
U kunt dan nog eens de gegevens nakijken, en eventueel aanvullen, uitbreiden, corrigeren en zo voorts.

Wijzigingen kunt u tot en met 3 dagen vóór de afspraakdatum zonder gevolgen doorgeven.

Circa 2 dagen vóór de afspraakdatum ontvangt u van ons weer een e-mail, met daarin de factuur.
Met het verzenden van die e-mail en de factuur is de afspraak definitief.
Het ná verzending laten aanpassen van de factuur kost u, tenzij het buiten uw schuld om is, wél een extra administratieve toeslag!

 

Sluiten
 
 
nach oben